השאירו פרטים
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382791
נציג שירות לקוחות בחיפה

נציג שירות לקוחות בחיפה

לחברה בתחום הסלולר והתקשרות דרוש נציג שירות לקוחות
תיאור המשרה:

מוקד שירות הלקוחות נותן מענה ללקוחות הפרטיים של החברה בעולם הסלולרי, שרותי האינטרנט, הקו הביתי ושירותי הטלוויזיה. השירות ניתן במגוון נושאים; תכניות חיוב, הסבר על חשבוניות, מכירת שירותים נלווים, חיובים וזיכויים, עדכון וביטול שירותים, שימור לקוחות ומתן מידע כללי בנושא מבצעים.
העבודה במוקד כוללת גם נכונות למכור ועמידה ביעדי מכר.
הקורס במתמ חיפה באותו מקום של המשרה
הקורס חובה כ-20 ימים ראשון-חמישי מ9:00-17:00 לא ניתן להחסיר ימים בקורס,
יש תשלום עבור הקורס. עובד חברה מהיום הראשון ומקבל החזר נסיעות כרגיל לפי חוק.
אחוז משרה 65% .
-5-9 שעות משמרת, קיימת  דרישה לשעות/משמרות נוספות לפי צרכי המערכת.
-לפחות 4/5 משמרות שבועיות,(שבוע 4 שבוע 5) כאשר מתוכן לפחות 2-3 (העדפה ל-3) תהיינה משמרות ערב.
שכר מינימום + תמריצים + הטבות
הקורס בתשלום בהיקף של 15 ימי עבודה.
שעות פעילות : המוקד פעיל בין השעות 08:00-20:00
ימי שישי לסירוגין עד השעה 13:00. 

דרישות המשרה:

-חוסן נפשי ברמה גבוהה להתמודדות עם שיחות טעונות, יכולת גבוהה ליצירת קשר עם אנשים.
-יכולת התמודדות עם מצבי עמימות.
-גישה לעבודה עם מחשבים, יכולת עבודה עם מס' מערכות מחשב במקביל.
-עבודה תחת לחץ : עמידה במספר יעדים בו זמנית.
-פתיחות ללמידה – קבלת משוב .
-מוסר עבודה גבוה ויכולת להשתלב במערך/ארגון גדול.
-עבודה בצוות, אחריות ויוזמה.
-ימי שישי נחשבים לאחד מימות השבוע מבחינת סידור העבודה.
-ימי ראשון הינם ימי חובה- באופן קבוע תשובץ/י לאחת המשמרות בימי ראשון.