טיפים למכירות טלפוניות
במאמר היום אגע בכמה טיפים מרכזיים במכירות טלפוניות, ואיך לסגור יותר עסקאות. איך לבנות אמון בטלפון? איך להיות רלוונטיים ומעניינים? איך לייצר פולואפ אפקטיבי? אם התשובות לשאלות האלו מעניין אתכם, המשיכו לקרוא את המאמר!
בניית אמון וכימיה
לבנות אמון וכימיה עם בן אדם בטלפון זו לא משימה פשוטה. אין לכם את האופציה להשפיע עליו בעזרת שפת גוף ואתם תלויים בטונציה ובעומק השאלות שלכם. עם זאת, אם תשלטו בטכניקות ותבינו את ההיגיון הפסיכולוגי מאחוריהם, תמצאו את עצמכם מדברים רבע שעה ובונים אמון עם ליד קר בשיחת מכירה. דבר ראשון, הטונציה שלכם היא הדבר הכי חשוב בשיחה! הלקוח לא רואה אתכם, רק שומע את הקול שלכם. לכן חשוב שתשרו עליו רוגע, ביטחון ומקצועיות. בעזרת שימוש בטונציה הנכונה תוכלו להשיג את הדברים האלה. שמרו על טון קבוע ויציב, חזרו אחרי משפטים של הלקוח ותנו לו לדבר. תנו לו את ההרגשה שאתם מכבדים אותו ומקשיבים לו, והאינטרס הראשי שלכם הוא לעזור לו.
תהיו רלוונטיים
כדי להיות רלוונטיים אתם צריכים להקשיב ללקוח, ולנתב אותו לדבר על הדברים שמעניינים אתכם. ומה מעניין אתכם? הבעיות שיושבות עליו, ההתנגדויות, הצרכים שלו. אחרי שתנתבו אותו לפתוח את הלב ולספר לכם על הדברים האלה, תספרו לו איך אתם יכולים לעזור בכל נושא. איך המוצר שלכם עוזר למלא את הצרכים שלו או לפתור את הבעיות שלו. כך תהיו רלוונטיים ללקוח. הוא ירגיש שאתם מקשיבים לו ומתאימים עבורו. בול פגיעה.
פולו אפ
פולואפ חשוב מאוד במכירות טלפוניות. מעטות השיחות שנסגרות על השיחה הראשונה, במיוחד אם אתם מוכרים מוצר/שירות שהשווי עסקה שלו די גבוה. לכן חשוב מאוד "לרדוף" אחריו ולשמור על רלוונטיות כדי לסגור את העסקה. עיקרון חשוב הוא לתאם מראש עם הלקוח מועד חזרה. כך תשמרו על שיח ענייני ומקצועי, ולא תפתיעו אותו באמצע היום כשהמכירה שלכם ממש לא מעניינת אותו. הגדירו לפני השיחה מטרות ויעדים שאתם רוצים להשיג בשיחה ונסו לנתב את השיחה לכיוון שלכם. טיפ קטן – כשאתם קובעים שיחת המשך לפולואפ, הציעו ללקוח 2 זמני שיחה רלוונטים ותנו לו לבחור בניהם.
מקווה שנהנתם מהמאמר והפקתם ממנו ערך, מקווה שתשתמשו בשיטות האלו בשיחות המכירה הבאות שלכם! מעניין אותכם עבודה במכירות?