מנהל/ת צוות שירות ודיגיטל
תיאור המשרה: דרישות המשרה:
לחברת תקשורת גדולה ומובילה בתחומה נדרש/ת מנהל/ת צוות שירות ודיגיטל
במסגרת התפקיד:
ניהול צוות שירות לקוחות המונה כ20 נציגים (הצוות נותן מענה טלפוני ללקוחות + מענה כתוב בדיגיטל).
מתן מענה מקצועי ואישי לנציגים.
שיפור מקצועיות הנציגים, תוך מתן משוב שבועי לנציגים.
גיוס עובדים חדשים ושימורם בעת הצורך.
אחריות לעמידה ביעדי הצוות- זמני מענה, איכות השירות, תפוקת נציג.
ביצוע שיחות מנהל בשגרה, וברגעי לחץ, גיבוי קו שירות וכניסה למענה.
ניסיון כמנהל/ת צוות או אחמ"ש
יכולת הובלה והנעת עובדים.
יכולת ורבלית (בע"פ ובכתב).
יכולת עבודה בתנאי לחץ נכונות לשעות עבודה מאומצות.
יכולת עבודה בצוות.
ראית מערכתית והבנה ארגונית עיסקית.
עבודה מול ממשקים חיצוניים