השאירו פרטים
השאירו פרטים ואנו נחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 053-9382791
מנהל שירות

מנהל שירות

לחברת רכבים במרכז הארץ דרוש מנהל שירות.
תיאור המשרה:

לחברת רכבים במרכז הארץ דרוש מנהל שירות.

התפקיד כולל: ניהול מערך השירות בחברה .

תחומי אחריות ומשימות עיקריות:

ניהול צוות מכונאים במוסך המרכזי ושירות חוץ, בקרה על מוסכים מורשים: 

ניהול קריאות השירות, מתן מענה ללקוחות ב SLA  נדרש, מציאת פתרונות טכניים ללקוחות , ניתוב הקריאות למוסך/טכנאי חוץ/ספקים,  פתיחה וסגירת כרטיסי עבודה, הנפקת חשבונית ללקוח או תביעת אחריות

קליטה והכנת כלים חדשים למסירה, קליטה והכנת כלי טרייד אין למסירה, ביצוע דרישת חלפים מול מחלקת החלפים והשלמת חלפים בכלים תקולים

אחריות על סדר וניקיון במוסך, כללי בטיחות, קליטה והדרכות מכונאים וסידור עבודה למכונאים. 

ניהול הקשר עם לקוחות החברה בתחום השירות לרבות ניהול SLA  ועמידה בו, שביעות רצון לקוחות וקשר פרואקטיבי להגדלת ההכנסה מהשירות 

אחריות על תחום תביעות אחריות היבואן והקשר עם היצרן בנושא

אחריות על תקבולים וגביית כסף מלקוחות בגין פעולות השירות אצל מכונאי החוץ ובמוסך.

עבודה במשרה מלאה עם שכר ותנאים שווים.

*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.

דרישות המשרה:

•יכולת ניהול צוות עובדים: הנעה, מדידה, הצבת יעדים בהתאם למטרות הארגון.

•יכולת תקשורת טובה עם לקוחות: נדרש לנהל מו"מ מול לקוחות בעייתיים במיוחד, לקוחות גדולים.

•יכולת  מסחרית: נדרש לנהל מו"מ מסחרי עם לקוחות.

•יכולת עבודה בממשקים

•יכולת ניתוח נתונים: מחשבה אנליטית, שימוש בתוכנות מחשב כגון EXCEL , ACCESS לניתוח ממצאים והפקת דוחו"ת.

•יכולת ניהול צוות עובדים: הנעה, מדידה, הצבת יעדים בהתאם למטרות הארגון.

•יכולת תקשורת טובה עם לקוחות: נדרש לנהל מו"מ מול לקוחות בעייתיים במיוחד, לקוחות גדולים.

•יכולת  מסחרית: נדרש לנהל מו"מ מסחרי עם לקוחות.

•יכולת עבודה בממשקים

•יכולת ניתוח נתונים: מחשבה אנליטית, שימוש בתוכנות מחשב כגון EXCEL , ACCESS לניתוח ממצאים והפקת דוחו"ת.

•רקע טכני: רקע הנדסי - יתרון, עליו/ה להתמודד מול לקוחות מתחום הרכב. הכרת תחום הרכב היא יתרון גדול.

•שליטה מלאה באנגלית. צרפתית - יתרון.

•כושר מנהיגות.

•עמידה בלחצים וסבלנות רבה להתמודדות עם לקוחות. 

•זמינות 24*7 ללקוחות החברה

•סימפטי/ת, יוצר/ת קשר חברתי בקלות.

•יושר: עבודה מול גורמי חוץ בסכומי כסף גבוהים.

•דייקנות ביצוע וירידה לפרטים: ברור מעמיק של תלונת לקוח, טיפול בגביית כספים ובקרה.

•יצירתיות: "תפירת" פתרון נכון ללקוח.

•עצמאות. עומס עבודה גדול מחייב החלטות עצמאיות ומהירות.