אנשי תמיכה טכנית
מתן מענה ,שרות טכני ושירות כללי ללקוחות החברה בנושאים של תקלות טכניות בעולמות שרותי האינטרנט, הקו הביתי והטלוויזיה. מרבית מהפעילות הינה במסגרת שיחות נכנסות, בזמני איידל תיתכן דרישה להוצאת שיחות יזומות ללקוחות.
יש קורס במשך 15 ימים (3 שבועות) בתשלום.
המשרה במת"מ חיפה, נחום חת 1.
הקורס במת"מ חיפה באותו מקום של המשרה.
הקורס חובה כ-20 ימים ראשון-חמישי מ9:00-17:00 לא ניתן להחסיר ימים בקורס.
יש תשלום עבור הקורס. עובד חברה מהיום הראשון ומקבל החזר נסיעות כרגיל לפי חוק.
אוריינטציה טכנית וניסיון בעבודה בסביבה ממוחשבת– חובה.
נכונות לעבודה במשמרות - שעות גמישות- מוקד פעיל 24/7, כולל סופ"ש וחגים.
תודעת שרות גבוהה ואוריינטציה מכרתית.
עבודה תחת לחץ : עמידה במספר יעדים בו זמנית.
מוסר עבודה גבוה ויכולת להשתלב במערך/ארגון גדול.
עבודה בצוות, אחריות ויוזמה.
ניסיון קודם בשרות/ תמיכה טכנית במוקד טלפוני- יתרון.