אחראי/ת בק אופיס
לחברת רהיטי יוקרה היושבת בחולון דרוש אחראי בק אופיס.
עבודה במשרה מלאה בימים א'-ה' בין השעות 8:00-17:00.
שכר של 8,000 ש"ח.
התפקיד כולל:
סיוע אדמיניסטרטיבי למנהלי תיקי לקוחות, תמחור והקמה של הצעות מחיר במע' הפריורטי, טיפול במכרזים, עדכון מצגות וכו', גיבוי עמדת הקבלה במידת הצורך.
-הכנת גימורים לקראת פגישות אצל הלקוח והתלוות לפגישת מנהל תיקי הלקוחות אצל הלקוח בעניין גימורים
-בקרה ראשונית על הזמנות רכש )בארץ ובחו"ל( מול גורמי התפעול, ווידוא נכונות הפרטים
והעברתן לאישור סופי של מנהל תיקי לקוחות
-מתן מענה לספקים – בארץ ובחו"ל – לצורך השלמת פרטים או מענה לבירורים
-בעת הצורך – מילוי תפקיד מנהלת המשרד – מענה לטלפונים ואירוח מבקרים.
*המשרה פונה לנשים וגברים כאחד.
ניסיון אדמינ' כלשהו - חובה, ניסיון כבק אופיס - יתרון
אנגלית ברמה טובה (יכול לענות למייל / שיחת טלפון)
ידיעת אקסל רמה בסיסית
היכרות עם עולם העיצוב / ריהוט - יתרון